Obchodní podmínky a provozní řád internetových rezervací
Provozovna:
RESTAART SPORTOVNÍ CENTRUM s.r.o.
Přerovská 503, 530 06 Pardubice
info@restaart.cz
www.restaart.cz
Recepce: +420 608 197 964
Provozní doba:
PO, ST, PÁ 7:00 - 11:00, 15:00 - 22:00
ÚT, ČT 15:00 - 22:00
SOBOTA 9:00 - 19:00
NEDĚLE 13:00 - 22:00
Provozní doba se v průběhu roku může měnit. Aktuální provozní dobu naleznete na https://restaart.cz/oteviraci-doba
Provozovatel:
RESTAART SPORTOVNÍ CENTRUM s.r.o.
Zastoupeno jednatelem Matoušem Ingrštem
Pražská 195, 530 06 Pardubice
IČ: 08609306, DIČ: CZ08609306
info@restaart.cz,
+420 722 915 375
1. Internetové rezervace a storno poplatky:
- Pro vytvoření online rezervací si zákazník vytvoří účet v našem rezervačním systému
- Bezplatné zrušení rezervace v systému je možné nejpozději v den rezervace do 13:00.
- Při zrušení po 13:00 telefonem nebo e-mailem je účtován storno poplatek 50% ceny služby.
- Při nezrušení a nedostavení se na rezervaci je účtován storno poplatek 100% ceny služby.
- Pokud klient storno poplatky neuhradí, je mu trvale odebrána možnost rezervací.
- Maximální počet aktivních rezervací je 5.
- Maximální počet rezervací v jednom dni jsou 3.
I. Všeobecný provozní řád
Pro zvýšení bezpečnosti v šatnách je prostor dámských i pánských šaten monitorován průmyslovými kamerami. K převléknutí lze použít míst k tomu vyhrazených, které monitorovány nejsou. Záznam průmyslových kamer z šaten není průběžně sledován, je použit pouze v případě škodní a pojistné události.
Návštěvníci RESTAART jsou povinni:
- Ukládat cennosti, jako je finanční hotovost, klenoty, hodinky, osobní doklady, platební a podobné karty, veškeré klíče vč. klíčů od automobilů, mobilní telefony, přenosné počítače, fotoaparáty a podobné, tak aby na ně měli nepřetržitý dohled. Za věci ponechané bez dozoru nebo cennosti uložené v šatních skříňkách nenese RESTAART SPORTOVNÍ CENTRUM s.r.o. odpovědnost.
- Udržovat pořádek ve všech prostorách RESTAART
- Nepoužívat sprchy v případě kožních chorob či plísní
- Řídit se jednotlivými Provozními řády v zařízeních
- Dodržovat přísný zákaz kouření v celé budově
- V případě zranění vyhledat první pomoc na recepci
- Nesportovat pod vlivem alkoholu
- Sportovat podle svých schopností a možností
- Řídit se pravidly pro dané sportovní odvětví
- Na kurty a do cvičebních sálů používat pouze čistou sportovní obuv se světlou podrážkou, v případě znečištění kurtů nevhodnou obuví, poškozenou ortézou nebo rozbitou raketu uhradit pokutu ve výši 3 000 Kč.
- V případě zlomení zapůjčené rakety uhradit cenu rakety ve výši 1 500 Kč
- Dostavit se včas na rezervovanou hodinu (squashe, badmintonu, stolního tenisu, sauny a skupinových či soukromých lekcí cvičení) V případě, že se návštěvník nedostaví do 5ti minut před začátkem rezervované doby, bere na vědomí, že jeho místo nebo kurt může být obsazeno jiným návštěvníkem.
- Dodržovat bezpečnostní předpisy a dbát pokynů instruktorů (cvičební sál, kruhové tréninky, jóga, tabata, trx apod.)
II. Posilovna/tělocvična (skupinové a soukromé lekce)
Návštěvník posilovny a tělocvičny je povinen používat čistou sportovní obuv, znečištění prostoru použitím špinavé obuvy může být pokutováno částkou 500 Kč.
Návštěvníci posilovny jsou povinni:
- Z hygienických důvodů používat pod sebe ručník
- Používat cvičební stroje jen ke cvikům, pro které jsou určeny
- Vracet činky, kotouče a další pomůcky na místo k tomu určené
- Neohrožovat svým chováním další návštěvníky posilovny
- Nepřeceňovat své síly
Děti do 15ti let mají vstup do posilovny povolen pouze v doprovodu osoby starší 18ti let, která je za dítě odpovědná.
III. Úklid
- Provozovna je udržována v čistotě a v provozuschopném stavu.
- Denně se provádí úklid na mokro s použitím teplé vody, saponátu a dezinfekčního prostředku, přičemž se omývají podlahy, pracovní stolky (SAVO).
- Na WC se provádí úklid běžnými čistícími a dezinfekčními prostředky (např. SAVO, BREF, Medium) - mísa, sedátko, klika).
- Malování provozovny se provádí dle potřeby.
- Úklidové pomůcky jsou udržovány v čistotě, po použití se usuší.
- Pomůcky a prostředky pro hrubý úklid se ukládají odděleně od pomůcek na čištění pracovních ploch.
- Veškerý odpad z provozovny se odstraňuje průběžně.
IV. Zaměstnanci
Všichni zaměstnanci vlastní zdravotní průkazy, jejichž kopie jsou uloženy a jsou k dispozici na recepci.
V. Lékárnička
Na recepci je umístěna lékárnička.